Travelling,  Youtube

Griekenland, Kos vlogs

Een tijdje terug ben ik op vakantie geweest naar het Griekse eiland Kos. Het was een last minute dus om eerlijk te zijn wist ik niet wat ik van Kos mocht verwachten. Maar je zal door heen mijn vlogs ontdekken dat Kos een prachtig eiland is dat veel te bieden heeft. Want net zoals tijdens mijn vorige vakantie in Mallorca wou ik terug dagelijks vloggen, dus dit heb ik natuurlijk ook gedaan. Ik ben zelf dol op reis vlogs dus ik hoop jij ook? Want ik heb maar liefst heel wat vakantie vlogs voor jouw klaarstaan! Waarin ik mooie dingen laat zien dat Kos te bieden heeft van fietsen op dit prachtige eiland tot het bergstadje Zia ontdekken tot de ergste massage ooit krijgen tot… Dus laten we snel starten! Want als je mij natuurlijk niet volgt op youtube dan heb je waarschijnlijk de vlogs nog niet gezien.

Dag 1 stond volop in het teken van kennis te maken met het eiland Kos en wat dit allemaal te bieden heeft. Ook kwamen achter een leuke verrassing op de hotel kamer…

Omdat Kos ook wel het fietseiland wordt genoemd konden we niets anders dan met de fiets ook eens alles te verkennen. Dit was een heel avontuur, maar zeker de moeite…

Voor dag 3 hadden we een buggy gehuurd en gingen we het bergstadje Zia bezoeken. Een prachtig stadje waar we op een geweldige locatie heerlijk konden eten. Enkel het ‘avontuur’ met de buggy ging wat minder dat verwacht en heeft me soms toch wat angstige momenten opgeleverd.

Dag 4 was vooral een rustig dagje aan het zwembad. Het enige dat niet rustig verliep was de hotel kamer open krijgen. Want tja die kreeg ik niet meer open…

Op dag 5 hadden we een scooter gehuurd en waren we een ‘beetje verloren’ gereden waardoor we ineens aan de andere kant van het eiland zaten. We hebben heel wat bezocht en merkte nog altijd de gevolgen van de aardbeving van in 2017… Maar Kos blijft prachtig en heeft ook een unieke zonsondergang die we natuurlijk zijn gaan bewonderen!

Op dag 6 bezochten we de natuurlijke warmwaterbron. Dit is gratis en zeker de moeite wel was het zeer warm… Daarna liet ik een massage uitvoeren… Dit bleek niet zo slim te zijn aangezien het een zeer pijnlijke ervaring was.

Dag 7 begon met eventjes rustig aan het zwembad liggen waar ik leuk gezelschap kreeg. Daarna zijn we nog eventjes gaan wandelen doorheen Kos en naar de oude stad waar ik iets heb gedaan wat al een tijdje op mijn bucket list stond…

De laatste dag… Terug tijd om naar huis te gaan. Maar op de luchthaven verliep niet alles even goed… Het was stressen geblazen. Tot nu toe was dit mijn ergste ervaring op een luchthaven ooit. Benieuwd waarom? Ik leg je alles uit in mijn vlog…

Dit waren al mijn Griekenland vlogs! Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. Abonneer je zeker ook op mijn youtube kanaal… Want daar staan nog meer video’s dat ik niet deel op mijn blog! Zoals bv. de Griekenland shoplog. Dus neem zeker daar ook een kijkje! 🙂

Lots of love xxx

Je kan me volgen op:

instagram

youtube

bloglovin

Disclaimer: de blogster achter missprettiness.com heeft dyslexie. Ik doe mijn best om spellingsfouten te voorkomen. Als je er toch opmerkt alvast sorry hiervoor.